Komkommers oogsten uit het minikasje

Komkommers uit het minikasje
Joepie de komkommers zijn eetbaar
Eerlijk gezegd had ik het minst vertrouwen in de komkommers. Ze staan namelijk in een relatief kleine pot. Ik dacht dat ze onvoldoende ruimte hadden om te groeien. En dan waren er natuurlijk nog de slakken die aan het feesten waren in mijn minikasje. Maar goed... gisteren hingen daar ineens drie komkommertjes!! En we hebben ze met smaak opgegeten. Het is zo leuk om iets van plantje of zaadje te zien groeien en ervan te kunnen oogsten.

Niet van de AH-actie
Deze komkommerplant is niet uit zaad van de AH-actie. Die overleefden de 1e week niet. Toen had ik dit minikasje ook nog niet. Mijn ouders namen de plant mee. Zij waren in Hoek van Holland bij 'Kom in de kas' geweest bij een kweker.

Reacties